لذت پزشكي

لذت پزشكي
« تكه هاي شيرين و مفيد از پزشكي،به همراه خاطرات. به اين مكان خوش آمديد. »  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لذت پزشكي و آدرس drreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من. Money Mouth

به نظر من آدمها دو دسته هستند :

>>یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور و ...
>>یا بی پول ترن که بهشون میگم گشنه گدا و ...

>>یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم خرحمال و ...
>>یا کمتر کار میکنن که بهشون میگم تنبل و ...

>>یا از من سرسخت ترن که بهشون میگم کله خر و ...
>>یا بی خیال ترن که بهشون میگم ببو و ...


>>یا از من هوشیارترن که بهشون میگم پرافاده و ...
>>یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو و ...


>>یا از من شجاع ترن که بهشون میگم بی کله و ...
>>یا از من محتاط ترن که بهشون میگم بی عرضه و ...

>>یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج و ...
>>یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم خسیس و ...

>>یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ و ...
>>یا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلی و ...

>>یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت و ...
>>یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق  ...


>>کلا معیار همه چیز من هستم و نه حقیقت .Wink

>>عمر را چگونه می گذاریم؟
>>نیمی از عمر را به تمسخر آنچه دیگران به آن اعتقاد دارند می گذرانیم
>>نیمی دیگر را در اعتقاد به آنچه دیگران به تمسخر می گیرند...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, ] [ ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

اميدوارم اينجا براي همه خوشايند باشد بويژه براي پزشكاني كه عشق به علم پزشكي دارند يعني در هر شرايطي حرفه شان را دوست دوست دارند.خواننده عزيز شما اينجا هم مهمان هستيد و هم ميزبان پس نظرات خودتان را دريغ نكنيد.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 47828
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1